måndag, augusti 04, 2008

Förkylning

Ha, typiskt. Så fort man får fotfäste nånstans så kommer förkylningen. Har legat och degat i en vecka nu, hostat som fan om nätterna. Men det blir bättre.
I går hängde jag med Zac (Kenya) och några amerikanska tjejer på konsert. Det var skoj, fast jag blir nervös omkring de amerikanska flickorna, som alltid är ultrafixade och glada och sociala. Blir en liten mus och sitter tyst. Lyckades inte igår dock, avbröt keikkan med grym hostattack. Succé. Idag vandringskängor och vindtät jacka för klätterbruk. Jee!
Over and out.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Äntligen hittat ditt bloggeri tack vare Anniina! Strunt i de amerikanska flickornas bubbel o sätt fötterna djupt i sydafrikas mull m kängorna bara o se dej omkring på allt d andra! Hoppas du blir frisk snart! Stor kram!!!

Anonym sa...

Haha, det är din blogg och jag tar alla cred - sån är jag, du vet. ;)

Voj,voj, förkylning låter inte kiva. Men hiking låter mycket bra! Lägg upp nå bilder snart, kram kompis!:)

Anonym sa...

Kom in i mitt rum på villan igår och märkte att det blåste en nordlig vind GENOM VÄGGEN. Nice. Så jag kan relatera litegrann till kalla nätter. Idag har jag bakat ett par hundra örfilar vilket har gjort mig helt snurrig. Nu ska jag gå och tömma en läskig roskis. Lycka till med klättringen!

Kramar

Anonym sa...

HejJenny!
Firar Lilli (1år) idag. Ska just baka knackiskaka åt henne. Ska kolla nu vad det kostar att flyga till dig!

kram
Anna

Anonym sa...

Härligt att läsa hur du har det. Led med dig i beskrivningen om ditt snubblande :). Du en tyst mus?! Hah, kör hårt bara å glöm onödigt fixande. Tror också att studieutmaningarna e precis rätt fast de känns mycke direkt. Hoppas förkylningen går över fort så du får engagera dig så som du trivs me att göra!

Skriv mera, sätt foton! Kraaam!

Anonym sa...

Jenny! Uppdatera din blogg!! Spänningen är olidlig; blir hjältinnan frisk från sin förkylning? Kommer de amerikanska flickorna att förgöra henne med sina Pepsodentsmil? Och varför vandringskängor?
Jag har väntat på fortsättningen i två veckor, mercy!

Och pusselipussokram!