onsdag, augusti 20, 2008

Feeeeber!

Urk - när jag vaknade igår efter surfing + grym fiesta på dansgolvet frös jag alldeles otroligt, ville ringa Saila och be henne köra mig till MediClinic, men orkade inte ens lyfta huvudet från kudden. Till sist kom hon ändå, hon klädde på mig och satte mig i bilen. Tobias måste dissa sin frukost och köra oss, för Saila var fortfarande full (...) Efter massor av om och men åkte jag in som akut på grund av min feber: 40,2 grader. Läkarna trodde jag hade hjärnhinneinflammation, men som tur var det bara typ resten av min kropp som är sjuk, är en bakteriehärd en vecka framåt. Har aldrig mått så dåligt som igår, men mår mycket bättre idag, äter och allt. Inget festande för mig, tyvärr. Det lär vara party i "the Dutch house" men flera fester kommer väl. Oj oj. Pust. Ska skypa med M-M en stund, hon får paja mig över radiovågorna.

1 kommentar:

Anonym sa...

Buhuu, låter illa. Jobbigt att inte vara hemma när man är sjuk, man blir så himla ynklig! Ta det lugnt med festandet ett tag så det inte blir värre. Imorgon åker jag till Åbo, kommer att kännas konstigt att du inte är där. Snart borde du få ett brev =).

Puss och kram!