söndag, maj 18, 2008

Nu börjar det...!

så. nu tar jag liksom första steget mot mitt halvår i sydafrika.
den här bloggen skall, om jag lyckas med den, fungera som en informationskanal om vad jag egentligen sysslar med under mitt utbyteshalvår. jag är en lat och i grunden ganska slarvig person så för att hålla kontakt med er allihop måste jag ta till extrema medel, nämligen den här bloggen. hoppas ni förstår. ska försöka lägga in bilder och sånt med jämna mellanrum och hoppas såklart att ni tar er tid och svarar på mina inlägg och berättar hur ni har det...

just nu känns hela resan skrämmande långt borta, har inte ansträngt mig över huvudtaget ännu, den jävla kandavhandlingen äter all min tid. men snart måste jag börja fixa, det är ju mindre än två månader till avresedatumet...

tja, vi skriver i mitten av maj nu, skall fixa lite och återkomma med referat av det värsta joxandet. förvänta er långa haranger om byråkratins fullständiga onödighet.

nu puss etc.

1 kommentar:

Jessica sa...

hurray, förväntar mig långa haranger om byråkrati och Sydafrika! Vad behöver man Joseph Conrad till när man har Jenny Livingstone?